lördag 14 juni 2008

Välkomna

Tja, det här är min blogg. Min första. Och förmodligen kommer den ganska snabbt dö ut och vittra - precis som Idolvinnarna eller smaksatt Coca-Cola men jag tänkter ge mig en chans. Jag har länge vart en anti blogg-människa och jag tycker fortfarande att det är ganska löjligt hur vissa människor använder sina bloggar till att spotta ut hur dåligt de mår, hur otroligt hemsk deras bästa tjejkompis vart som lånat en tröja på senaste festen och sen inte lämnat tillbaka den, eller något annat skit som faktiskt inte alls är av något läsvärde eller intresse för någon annan än möjligtvis den där bästa kompisen som får sig en peak om att det är dags att lämna tillbaka tröjan.. Men jag antar att det är så det fungerar för vissa. Kanske som en slags terapi, ett sätt att hantera sin konflikträdsla på eller rent av söka jämlika. Eller bara vara sjukt töntiga. MEN jag säger inte att dom inte har lika stor rätt att skriva skit precis som jag, för det har dom och ja, jag vet, jag behöver inte läsa det. Det gör jag inte heller - längre.
Det är förmodligen det min blogg också kommer bli tillslut - skit. Det jag skriver är ju faktiskt inte heller så jävla intressant. Jag har faktiskt redan reserverat en gravplats bredvid rödhåriga Idol-Daniel där min blogg kommer att vila efter att den sett dataskärmens ljus för sista gången. Men jag bryr mig ju inte - jag är ju en antibloggare..
Här kommer det alltså inte handla om min leverpastejsmacka som jag käka till frukost utan mer om allt annat som enligt mig är värt att ta upp och diskutera. Diskussioner är förövrigt högt upp på listan över saker som intresserar mig.
Ah.. Välkomna.

Inga kommentarer: